What a Twist

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Mia - 21 maj 2011 08:08

Ahhh! Trottsamt!

Forsokte fora over pengar fran mitt australiensiska konto till mitt svenska, nu en vecka senare far jag reda pa att det avbrutits och pengarna skickats tillbaks till mitt aussie konto, anledning : felaktigt konto (det svenska)...daremot sa angav jag ratt konto och clearings nummer. Fast var osaker pa vilken bank/stad jag skulle ange...Stockholm med en massa alternativ..eller? Halmstad fanns inte med i varjefall. Och bara for att de inte hittade mitt konto har de dragit 70 dollar extra som avgift for deras enorma besvar. AHHH!! Nastan hundra dollar ju! Vafan!


Ska nog ta ut dem kontant och vaxla dem i Sverige. Kanns ju enklare, trakigt nog.


Annars sa gar det bra har i livet for Roman och mig! :) Blir brunare och brunare for varje vecka! Roman fick jobba idag pa sin lediga dag, vilken han blev glad for! Hoppas han far jobba imorgon me, Jag ar inte ledig sa uppskattar sallskapet till och fran jobbet :)


Nu ska jag nog ga och sla nagon.


Na, det ska jag inte...men hade varit skont att fa ut mina aggressioner haha.


Sa istallet ska vi laga mat!

(Lar nog hjalpa:)


Justeja, verkar inte bli nagot dyk har i Port Douglas och barriar revet... Varan chef pa AHS Hospitality har forsvunnit sparlost haha, sa nu kan vi inte fa nagon rabatt langre :(. Kan nog ha med att AHS har blivit utkickade fran resorten och deras kontrakt har brutits! Rattvisa!


Hoppas ni alla har det bra dar hemma!

Krram Kram



21:00 Australiensisk tid.
Maten hjalpte lite! Men bara lite :(
Men pa tal om nagot annat sa ar det Carnival har i Port Douglas! Har dock inte vart inne i stan an, men imorgon kanske! :) Haller pa i tio dagar sa har lite tid pa oss! Vi cyklade in till stan innan och handlade lite, sa harligt att kunna vara ute i sommar klader pa kvallen :D Vad kan de va ute? 25 grader eller sa? Sa vi passade pa att kopa fruktsallad och bara njuuutaa :D

Ville bara beratta det hehe :p


Vi kommer sakna Dougies nar vi lamnar Port Douglas! Super harlig camping! Alskar deras Jukebox :D

Nu ar det inte manga veckor kvar tills vi lamnar Australien! Forsta vi ska gora nar vi kommer hem e att ata varsin Kebab Pizza och kopa en pase me hemmakvalls godis :D DUMLE och Haribo nappar vill ja ha :D


Ciao!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards