What a Twist

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Mia - 28 februari 2011 06:30

OH MY GOD!

Läste på Aftonbladet att antalet unga som dör i hudcancer ökar! Anledning: Pressat utan solskyddsfaktor, Solarium.

Sånt har jag gjort! Brände mig till å me en gång i solariet :( :( 

ÅNGEST ångest ångest ångest



Va? En fågel rapade precis utanför tältet... ?


Jallafall! Måste ta mig till en Skin clinic här i Australien! De har gratis hudvård här om man är ägare av ett medicare kort, vilket alla svenskar får gratis när man kommer till Australien på working holiday visa! Catching ;)

Lata jag skulle bara ha gjort det när vi var i Sydney....

Bara det blir gjort före vi lämnar landet så är det lugnt antar jag :) Har en pluppe jag har velat ta bort i några år nu också!


För att ge er lite uppdatering över mitt uppdrag som går ut på att väcka och busa med Roman så går det åt helvete (förlåt:P) Han vaknar, ler åt mig och somnar igen, sist gång jag väckte han så förklarade han lite sömnigt att han börjar vakna mer nu, så förhoppningsvis så kommer han hålla sig vaken nästa gång jag väcker han. Men att busa med han och få ett intressant resultat, det kan jag glömma...han verkar va på bra humör nu :o

Av Mia - 28 februari 2011 05:33

Meenn Dååå!!

Det blir alltid en massa kansken..."Ja men vi kanske kan göra detta", så låter det hela tiden..

Det är så svårt att kunna planera något överhuvudtaget!

Ska man hyra bil för en månad?

Ska man köpa en lite billigare bil... några vi jobbar med vill sälja deras lilla skruttbil för tusen dollar.

Eller ska man köra på de här Relocation car grejen där man hyr bil för ca. 1 dollar/dag, fast man har en väldigt liten tidsram?


alkhdladlkaednlnksmdsfsgop

Jobbigt!

Tänk om man kunde va liten igen...


Den här helgen som vart så har jag önskat att ja vart hemma i lilla Halmstad, för Pappa fyllde 50 och hela familjen va på spa, det kom en massa gäster också, mamma bakade....de måste ha vart jätte mysigt! :D 


Imorgon så flyttar vi in på jobbet! Våran säng var inte färdig idag så imorgon passar bättre....vi kommer antagligen dela rum med tre fransmän.... Skönt, då kan man fisa och rapa när man vill (optimist). Så länge jag slipper använda samma badrum som dem!

Det funkar inte å dela badrum med flera killar! Det går bara inte! Äckligt! No offense, boys.


Förövrigt så sover Roman, han e grinig idag, så jag ska nog busa med han bara för det :D haha


Hmmm..... Nae, inte så mycket mer har hänt här i Lorne förutom att alla barnfamiljer äntligen har lämnat campingen. Vi hade starka hatkänslor mot dem innan de åkte tillbaks dit där de hör hemma. Barn, bortskämda barn, och föräldrarna också för den delen. Skriker och springer precis breve tältet, om nätterna så ska de även ramla på tältet. Vet inte hur många gånger vi suttit i tältet och skrikit arga kommentarer för att de inte kunde låta vårat tält va ifred. Haha, jag kommer bli en bitter surkärring när jag blir gammal.. Å Roman får bli en surgubbe... bara för att jag inte vill va själv ;)


Va sägs, ska vi vecka Roman nu? JA det ska vi :D hihi


Hejsvejs!


Fin bild på hjärtat :)  

 Lite klippor här i Lorne!

Finn ett fel :D


Ciao!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards