What a Twist

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Mia - 15 april 2010 10:27

Ja e fortfarande kvar, har inte ätit nån frulle än.... Önskar verkligen att köket kunde komma till mig istället för tvärtom! Va bekvämt livet skulle vara då! :d


På ett sätt så var den gamla versionen av den här bloggplatsen bättre...ni vet, bloggagratis? Ingen jävla header där det folk krigar om andras uppmärksamhet...vfan, de e min blogg sida...ja vill inte ha den där :(


Jaja...för att fortsätta prata skit så är det bara 5 månader kvar tills Roman å jag åker till fucking Australien!!!!!! :D

Det kommer gå så jävla snabbt!! Ingen kommer ens hinna ana att 5 månader har gått fören jag å Roman e gone gone gone!


NU blir det frukost!

Av Mia - 15 april 2010 10:12

Haha, jag som sa att jag skulle börja blogga igen...haha det trodde ni va :P

Tittade på nått norskt tvprogram igår där Magnus Härenstam var gästen och kom fram till att jag gillar han! Jamenar...han är så glad och vänlig! På tv i varjefall... :p

Mer Magnus Härenstam åt folket! Woho! :D


Btw, hela klassen har fått sina tågbiljetter till Salzburg nu ;D På söndag drraar vi! Kommer bli sjukans kalas kul fan!

Har dock en Power Point presentation å fixa tills dess. Inte lika roligt men, Vhad ska man göra :P


Min kära kompis Martyna pinkade på sig igår förresten!:-D Vi satt på Bolmens å skulle titta på när några spelade fotboll... Mar, Jocke å jag hade fyllt en kondom med vatten (brist på ballonger så man får ju improvisera :P Haha)...såg ut som en gigantisk genomskinlig silikon tutte! :D Jaja när Mar skulle ta den ifrån mig sprack den, så de va bara att pallra oss upp till Jockes lägenhet igen för att hämta kondom nr2.

Då Jocke hade börjat spela fotboll bestämde vi att vi skulle sätta oss ner å vänta på han. Mar satte sig ner me den mellan benen i skräddarställning :P Jag råååkade nämna att den skulle spricka åååå gissa vad som hände då? :D Kan ni de? :D Den SPRACK! :D:D:D:D

Min dag var fanemig gjord då :D Mohaha


Näää nu blire frukost! :D

Herråååå körvar!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards