What a Twist

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Mia - 27 september 2009 12:59

Har gjort en lista på vad som behöver göras:

1. Vattna blommor (mitt träd, Willy)

2. Sola solarium

3.Skriva till ngn resebyrå ang. praktik.

4. Städa rummet (Y)

5. Betala räkningar

6. Starta tvättmaskin

7. Läs lite teori till körkortet... bättre sent än aldrig liksom hehe

8. Föra över bilder från min kamera till datorn så jag kan börja plugga lite inför min och Mars vildmarksguidning :-D

9. Skriva en rapport i populärvetenskap.


Låter la kul eller?! :D


Pratade med min mamma igår, hon ska få kika på min knäskål när hon kommer hem idag :o

För några veckor sedan slog ja i den så förbannat hårt att jag hade problem att gå på flera dagar, självklart en fylle grej hahah :p

Men men, efter ett tag gick smärtan över och sakta men säkert började de inre blåmärkena att komma fram, nu när även de är borta så har jag fått problem när jag stretchar, känns som om allt har låssat där inne :O Njuter inte direkt när man pillar på knäskållen heller... Sååå, min mamma spekulerade över att den kan va sprucken :o

Ngt helt nytt för mig faktiskt, aldrig varit med om de innan...aldrig ens brytit ett ben!


Fan va dåligt jag mådde helt plötsligt då?? :S


ska fortsätta att bocka av saker från min lista nu, see ya!

Av Mia - 27 september 2009 00:10

Har instalerat the wonder-web-cam!

Fattar inte hur jädra rätt mina föräldrar lyckades pricka när de köpte min gamla goa webcam till mig för flera år sen! Inte nog med att den fortfarande håller utan att ha gått sönder i mina händer så har den en tendens att göra en fräsh! Man behöver inte sminka sig för att se sminkad ut :P Eller hur man ska säga...


Har visserligen smink på den här bilden när ja testade camen :p men de e en bild iaf!

  


Är klarvaken just nu, kan nästan inte bli piggare! Och jag som sa till Älsklingen att jag skulle lägga mig innan, vid sisådär tio tiden..haha yeah right,

Sitter och funderar på allt möjligt, bland annat att jag vill prova på något nytt...är sugen på att fixa en kort frisyr, men vågar jag? Vill också färga håret i en lite mer röd nyans...och samma fråga där med; Vågar jag? Tanken om att jag kommer se helt åt helvete ut har ju dykt upp ett par gånger:P Har en lång hals och så har jag en tendens att sjunka ihop som en degklump, så nja...då skulle den där korta och röda frillan inte se jätte läcker ut.                 men JAG VILL TESTA!!!! :S

som 8a åring klippte jag mig kort... Frisören frågade hur jag ville klippa mig och jag svarade: Som mamma! Hon har en sån här frisyr! (och så pekade jag på en bild i en tidning...bilden föreställde en kvinna i kort kort hår). Yes, strax efter går pappa ut från frisörsalongen med en pojke i blont kort halv-krulligt hår, haha :p Det var sommar då så vi åkte ju till stugan... Jag å min lillkusin bestämde oss för att gå till min farmors lilla stuga och säga hej... vad säger inte min farmor till min kusin Natthalie då? Jo...

"Men Natthalie vad är det här för söt liten pojke du har med dig då??"

hahaha....jag blev jätte knäckt och viskade fram lite generat att det var jag :p Så jag har lite men för livet sen dess xD


Nu Måste jag S.O.V.A

Gunach


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards