What a Twist

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Mia - 20 september 2009 23:40

Äntligen är man klar med uppgiften! Eller tjaa, ska la inte klappa händer än, ska kommentera en annan klasspolares artikel också...yäy! :p men de e la inget man direkt behöver plugga ner sig på!

Är bannat trött efter en "lång" dag haha... Morgondagen kommer bli lång däremt, damn.

Roman glömde sin mysiga tröja hos mig, självklart råkade jag glömma att skriva det till han precis när han åkt bara för att jag ska få kunna ha den på mig och sniffa på den...den luktar ju Älskling! mohaa jag är störd, men fyfan va underbart eller!? ;)


I feel like I just saw the sun for the first time,

you make my life bright cuz u shine.

It's me and you baby, it's our time

I feel on top of the world, tonight.

 

 

   (Den här har jag planerat att grava in i huden på mig, antagligen på min fossing)


godnatt.

Av Mia - 20 september 2009 21:33

Fick mig en tankeställare innan.. Men mer säger jag icke :)


Är inte bakis idag alls, inte Roman heller :P

Var riktigt nice igår! Förutom mot slutet då jag började nyktra till och kände hur jävla ont i benen ja hade av allt dansande och springande hit och dit :p Totte och hans två kompisar Tim och Robin, från Trelleborg, var me o partajjade också! De sov i en skåpbil en av dom hade...as mysigt! Porrigt röda säten som gick å fälla ner till sängar och ett litet sött bord i mitten, sen fanns de såklart utrymmen där bak till madrasser! :P Jag vill haaa!!!!

höhö

Magda var full som ett as, Emilia var full som ett as, Rasmus var full som ett as, Totte & C.o var fulla som as och Martyna var nästan full som ett as :P hahaha Roman och jag blev bara mini fulla...inte ofta jag blir bara mini full inte! haha...

Såå, imorgon fyller M&M år och de ska få köpa ut åt mig :p haha


Jääjäääää ska plugga nu, måste få klart den här jädra uppgiften så jag kan ta mig an omtentan!! FFS

LID MED MIG :( :(

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards