What a Twist

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Mia - 17 september 2009 21:10

Imorgon äre friidag och då kommer Min Älskling :D


Längtar, längtar, längtar!! :D :D :D :D


och nu poppade mitt öga ut ur hålet...

kändes det som iaf...

har svin ont i ögat

haha.Obestämd



21:20

HAHA! hittade roliga bilder från när jag hade brunt hår och gick i andra ring(I think)

kom fram till att jag har väldigt lockigt hår XD

         


Av Mia - 17 september 2009 20:45

Gick faktiskt otroligt bra på redovisningen, ska nog vara bakis på alla kommande redovisningar! Känslan av att man inte kan bry sig mindre om vad andra tycker/tänker eller hur det ens kommer att gå, ja, den e Wicked! :p

Haha...

Nåja, jag och Magda spenderade en timme eller så på bland annat en bänk utanför skolan där vi satt och gapflabbade åt hur tragiska vi är, bakfulla och förjävliga! Magda fes som ett svin också för den delen :p

Har nojja till tusen för mina betyg...måste sätta godkänt på omprovet nästa vecka! Jag bara måste!!


Måste säga att gårdagens HUM party var grymt! Det var en riktigt skön stämning över hela gänget tyckte ja! :D

Marjan har ja faktiskt utsett till kvällens pärla för hon såg till att vi kom hem i "stabilt" läge :p

OCH! Det var sååå braaa musik på Kåren den här gången!! De spelade min favvo låt: LMFAO - I am not a whore Klockrent eller ??? :D:D:D:D:D mohaaa


Nu ska jag ta o fixa i ordning träningskläderna, ta nått o käka och sen starta en film! :)

Såg en Action/Sci-fi film till middag idag förrsten....Lost city raiders. Både namnet och beskrivningen låter intressant tycker jag...men själva filmen...NEJ! haha, eller ja, den e ju bra om man vill få sig ett gott skratt!

Skådisarna var B, en av filmens bad guys spelade en "spion" åt den "onda" sidan, och han får då låtsas vara en snäll och lugn präst, men när han då blir avsöjad får han oväntat för sig att springa galet snabbt typ tre meter åt sidan för att sen göra värsta coola och häftiga hoppet ner i vattnet. Min första tanke var WTF oc sen började bådde jag o brorsan asgarva :P Sen har dom fått han till att framstå som Gollum i slutet när han följer efter hjältarna :p hahah

Av Mia - 17 september 2009 08:45

ja mår inte braaaaaa :(

precis gått över från full till "nykter" och nu ska ja till skolan för att ha redovisning....kommer gå skit bra :P hahaha nej egentligen skrattar jag inte, sitter med halvöppen mun och blodsprängda ögon och stirrar på datorskärmen :P ska nog äta?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards