What a Twist

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Mia - 27 augusti 2009 09:25

Jaaa hinner inte skriva så mkt just nu, ska ta och äta lite frulle innan ja måste ta mig till Nordea för att fixa med nått komplicerat grejs så jag kan ansöka om CSN bidrag på internet:P

Efter det så börjar nollningen direkt, idag igen!

Alla nollor verkar störtsköna!

Som fusknolla fick ja också prova på att vara en nolla...missade ju det förra året i och med att jag började i min klass försent. Är verkligen kul! Men Grymt skönt att jag har blivit avslöjad dock... jobbigt att spela dum och låtsas som om jag inte vet ett skit :p

Hmm...ja... vad ska man mer säga? har liksom inte hänt så jätte mycket mer än just nollningen!

Börjar oftast vid elva på dagen...slutar sent på kvällen eller aa..ännu senare :p


Nu ska ja dra mig, kommer kanske lyckas få tag på lite bilder från nollningen sen! Micket bra... Nej har inget alls att säga egentligen haha. Orka...


Nåja, herrå

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards