What a Twist

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Mia - 2 augusti 2009 00:54

Nuuu så är jag tjött!

Var ute igår, dock inte så super mkt å dricka...var riktigt kul ändå! Roman kom upp med hans kompisar och sofie, va en jävligt rolig överaskning :D

Drama drama också men jag ORKAR ej ta upp det här hahah, förlåt :)

Såå, idag gick Marjan å jag hem efter att ha sovit hos emilia, vi stannade på den nyöppnade Burger King stället och käkade kycklingburgare...faan va gott! Det va fint väder också förresten, men de missade vi eftersom båda däckade enormt när vi kom hem :p hahah

Så har glott på film ikväll med Mar, Bruush och John :) Såg Van Wilder den nya och Final Fantasy (tror ja den heter?)...varken Mar eller jag hade sett den innan :P Van Wilder va mkt bättre än Fantasy grejen :p

Sååå, nu ska jag egentligen sova...föräldrarna e på rullande fot hem! haha ska bli kul och se i vilket tillstånd de är när de kommer :D


För övrigt så kommer Roman imorrn, på måndag ska jag till ungdomsmottagningen, växla pengar till Lat(lettiska valutan) och vi kanske (jag hoppas) ska gå på måndagsklubben!

På tisdag morgon sticker vi till Stockholm för att ta färjan till Riga :D :D :D :D

Stannar där till senast den 9e tror ja :P vi får se :)


Günatt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards