What a Twist

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Mia - 15 juli 2009 23:16

haha vad ska jag säga... ?

Hur var jag då?

Kommer ej ihåg.. haha.

Ska käka dyra über smala riskakor med ost på! Catch-Me-Wow

hahaha!


Är på ett så jäkla ironiskt humör, synd att jag inte kan skriva varför bara :p aww!


Nåja, Imorgon ska jag verkligen ligga i och städa... måste städa innan jag och sötnosen sticker till Uddevallaa på lördag, min kära kusins dotter fyller ett år! Kommer bli första gången jag får träffa lilla bebisen och min kusins karl :)

på tal om karlar..imorgon kommer min! :)


Har sett filmen Fire Up med Emilia, Rasmus och Marjan ikväll, måste säga att den var riktigt rolig och absolut sevärd. Man ska nog inte ha allt för höga förväntningar bara, så intala er att den kommer vara skit kass innan ni ser den :P

Ska käka mina riskakor nu, Arrividerci och akta er för svininfluensan, den har nått Varberg!!! haha


Av Mia - 15 juli 2009 14:27

Ritat halva mitt rum i paint, alltså den halvan som jag har målat klart!

Tror dock inte att jag tänker lägga upp den fula bilden här, pinsamt fan.

Haha.


Däremot funderar jag seriöst på att måla om hela rumfan med helt andra kolörer...får ju färg billigt som det är, genom älsklingen, så det har jag råd med =) Tror inte jag skulle må bra psykiskt av att ha kvar de färger jag målat nästan hela rummet med. usch.


Detta är den färgkombinationen jag har målat med nu. Fast eftersom jag har snetak så blir färgerna mkt mörkare i mitt rum :/


Fast jag tänkte såhär...ifall jag kör på dessa färger istället..

... Så blir det lite mer somrigt och mkt ljusare och finare! Då kan jag ha mörkbruna möbler till, är förbannat trött på mina, som är vita.


Jajaaaa....jag har BAJS TRÅKIGT.


Aww

Av Mia - 15 juli 2009 12:33

Fick reda på en sak av Roman igår,

han började med att säga "vill du veta en sak? Det är rätt roligt... "

Då hade han för ett tag sen köpt biljetter till oss för att se Michael Jackson i London nästa år!! Fast att gå och se han uppträda med sin "this is it" konsert är nog lite svårt, typiskt att han var tvungen att gå och dö :( han ska ju ha varit världens bästa entertainer...jamenar, namnet King of Pop får man inte utan anledning ;)

Men men... Det var otroligt gulligt av min lilla vante som fick skicka tillbaks biljetterna igår :o hans plan var att helt plötsligt säga till mig att packa väskan! Hur grymt hade inte det varit?!

Blev riktigt rörd hehe :p


Det åskar ute!! Så mysigt! fast har lite nojja för min dator eftersom sladden sitter i :P tänk så exploderar den! hahah

Appropå det! Jag är dagens hjältinna (självutnämnd)!

La in smöret i micron innan för det var för hårt för att bre ut på brödet... det är smör i ett vanligt margarin paket... metall i med andra ord. Hahah yes I did.

Nåja en hundra dels sekund efter att micron satt igång hör jag hur det är värsta fyrverkerierna där inne och sliter upp micro-dörren för att se mitt lilla guldiga smörpaket brinna på ordentligt! hahaha shmock!

Fick inte så värst panik men ökade tempot med att ta ut den i varjefall och blåste ut elden :D

Liksom, jag räddade massa människoliv idag! Tänk så hade jag inte hört vad som hände i min kära micro! Då hade vi brunnit upp! :D


Ska äta klart min frulle nu och sen sätta igång med dagens kvinnosysslor! jäj.


Tja då

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards