What a Twist

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Mia - 11 juli 2009 19:23

Hittar inte mitt gula linne, frågade min granne ifall hon lånat det...Asså det här med mitt minnet...Kan vara  FETT irriterande ibland!

Var högst på min klädlista, fick den av Roman, den är från Cubus och ja...är allmänt snygg. En tjejs värsta mardröm kanske? haha


Ahja, har precis käkat mat...var rätt gott om jag får säga det själv *stolt som en gris* saknades bara sås men var för lat för att göra'ett!

Tog en öl till maten också...börjar känna mig som mina föräldrar som kan ta ett glas vin till maten eller en öl (ibland två, tre st också :P haha nej inte alkisar) Men, jag tror att jag börjar känna av den där ölen! Bara bra, betyder bara att jag personligen har påbörjat förfesten! Ensam...

Haha nej nu måste jag fixa mig! Ska till Marjanovich och fortsätta min fyllekväll! Herrå boo


La upp bilden lite sent, men de här hade jag på mig på krogen! fast andra skor bara, hade inte orkat med högklackar xD

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards