What a Twist

Alla inlägg under juni 2009

Av Mia - 12 juni 2009 17:56

HEÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ

sitter med marjan och dricker vin, ska snart över med resten av familjen till grannen för att fira hans student :P Grymme! haha

ska t staden sen! Ska bli grymme de mää. vaaa va annars? inget

ska dricka lite mer nu och va social med Marjään min lilla gavno :p

Juste! magda och emilia får inte va meee :P


ah-baba

Av Mia - 12 juni 2009 12:59

woaa, grattis till alla som tar studenten idag...själv så har man ju redan been there and done that ;)

skillnaden från förra året och detta årets student är att idag så spö regnar det, haha, medan det var underbart väder när ja tog studenten ;D skadeglädje eller vadå :p

nej men det kommer nog bli en jävla bra dag ändå för de flesta :D


ska fira min granne idag! Ska bli sket kul :D

så jaja...går inte o smsa från min mobil idag :S

Av Mia - 11 juni 2009 23:32

Av Mia - 11 juni 2009 11:02

Fick mina skattepengar...vilket jag inte hade räknat med!

Och jag vetifaaaan va ja ska göra! De pengarna ska gå till körkort, vilket ja hade tänkt att ta till hösten...hm.

Såå, nu vet jag säkert att de istället kommer gå till räkningar och om jag känner mig rätt även en hel del annat. Vafan!

hahah.

Måste lära mig att spara... visserligen tänker jag redan på ifall man ska  köpa någt billigt på Gina till studenten imorrn iaf?

Förstår ni mitt dilemma? haha jag tänker redan på att slösa... depression på gång! Big Time!


Behöver frukost och en dusch känner jag :p

Av Mia - 10 juni 2009 15:54

har kort hår :D eller ja...till axlarna, men de e mkt kortare än va de va innan! Nästa steg är som M&M...damn. haha

Jag tror jag gillar det iaf  har egentligen inget val :p

Det är Marjan som är frisören btw ;D

sist gång ja hade såhär kort hår var när jag konfermerades i åttan...inte så länge sen, bara 5 år sen haha.

Vill va 5 år igen...5åringar e coola !


Ska göra spenat lasagne snart! MUMS MUMS MUMS bättre än sex äre!

bätter än att göra nummer 2 på toan också för den delen.... :D


nej ska göra ngt seriöst nu... ska göra hårinpackning på mitt hår, ha i nå skit för lockigt hår och föna det, spraya lite och vips = Afroooo

mohahaha


arrividerci

Av Mia - 10 juni 2009 13:48

Förstår mig inte på folk. Vad är vitsen med att aldrig kunna tycka om sitt egna utseende bara för att man jämför sig själv med andra. Hallå! Kom tillbaks till verkligheten, ta en titt på er i spegeln och lär er att älska er själva. Ni är skapta för att vara just den ni är och ingen annan. Det hjälper inte att köpa dyra skönhetsprodukter eller skita i att käka för att ni inte är lika smala som paris hilton. tycker man inte själv att man är snygg så är det inte heller många andra som gör det, det handlar om att må bra och va nöjd med sig själv...det kallas positiv utstrålning :)  Man är inte mer än människa, och man bör väl leva sitt eget liv för man ska ändå dö sin egen död. Så släpp alla hårda krav, ta en paus och må bra istället :)


för övrigt så hängde ja med Marjan till vårdcetralen idag. Nu regnar och åskar det också...jippi..värsta sommarlovet!

längtar till Midsommar :)

ska snart till Marjan och klippa mig! Är fan på tiden haha.

Emilia satt och försökte se framför sig hur jag skulle se ut i snaggat. Är riktigt sugen på att prova på och raka av mig håret, nej, jag mår inte psykiskt dåligt eller behöver en "ny start" som brittan beskrev det... Är inte heller en brittan fanatiker som vill härmas ^^ utan Är bara nyfiken på hur man skulle se ut i det.. tror att mitt huvud skulle se otroligt litet ut ifs :P hahah fan va kul xD


Nej ska tvättish ma haaair.


Juste.. igår käkade jag och mikael kvällsmat..helt omedvetet blev hans macka en avbild av sköldpaddan i Kung Fu Panda...med sina tomat ögon och breda käft som bestod av en avlång paprika bit...haha helt underbart, mackan såg fan puckad ut och jätte söt :P hah


hejsvejs

Av Mia - 9 juni 2009 20:03

men ja åt precis... fuck dat.

e trött

ska nana kudde tidigt idag tror ja:)

juste, kolla biljetter till åmål.. aboobaba

>.<


hej

Av Mia - 8 juni 2009 10:12

nu är jag deprimerad... :(

Vill inte göra frukost :(

har inte lust att gå o duscha :(

Jag är fattig :(

Kommer inte kunna hitta på något kul i sommar :(

fattig, skuldlös sommar - lite bättre sommar men med skulder?

kan redan se alla worstcase scenario's rada upp sig framför mig i mitt liv. Gaaaaaaaah

Fan för allt bajs!


har iaf dricka som ja kan trösta mig med. eller ?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards