What a Twist

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Mia - 14 juni 2009 23:39

Äntligen lyckades jag hitta rätt på youtube! Project Wyze - Only time will tell the truth ! Saknat att kunna lyssna på låten! Så nu lär ja överleva några år till :p

Deras texter e grymt bra, något ego...men när de väl får till det, ja då jävlar lyckas dom! ;)

När jag rotade genom gamla teckningar, grafitti målningar och låttexter hittade jag texten till secondhand serenade - your call. Kärleks låt så fettet smälter på en, så...satte självklart igång den på youtube och så blev man sentimentalt störd för en timme :p

Har för övrigt nästan skickat iväg en beställning till forever21.com

Men... Nu får jag ångest, är de nödvändigt? Kommer ju ändå säkert hitta något jävla snyggt på sommar rean, som jag för övrigt missat tre år i rad nu..eller nej sa visst fel! alla år i mitt liv! innan man började sommarjobba spenderade man ju varenda sommar på stugan =)


Nu spelas alla Eurovision låtar på högvolym utanför mitt rum...vem kan det vara ? Hör en välbekant kvinnlig röst fylla i vissa toner ibland..Kan det vara min kära mama? OOhja, det kan det verkligen :P Norge, Island, Frankrike e favoriterna...även Arash's låt och den där Kiss kiss kiss (Dita von Teese) verkar hon digga :p hmm....dansken e poppis också när ja tänker efter...


Ska rita färdigt nu, precis gjort klart en grafitti kladd.. Fan va ja önskar att jag hade Photoshop och att jag kunde programmet riktigt bra också!


haha, nu hör man "kiss kiss kiss" utanför...she rocks my world, min mamma :D ska kompensera med project wyze - erica från min sida nu! girl fight på mogen nivå ;D

Av Mia - 14 juni 2009 14:07

Vaknade klockan 5 på morgonen av en jävla smärta i mina tår :p Gick inte att somna om heller!

Har tydligen åkt på en inflamation i nästan alla tår på båda fötterna :S skiit!

Började känna av de igår i ena lilltån ...sen spreds d vidare till tån brevid, imorse hade ja även pisse ont i båda mina stortår och ja...de andra lilltån och så vidare. Aboooooooooooooooooooo :o

de stackars små liven är röda och uppsvullna :( Ser ut som små prinskorvar 

:( haha

Fick lite flashbacks till Balen förra året! Hade fötter som såg ut som falukorvar när jag vaknade kvällen efter :p daaamn! O eftersom man var tvungen att ha obekväma fin-skor i restaurangen på båten så blev de ju inte direkt bättre. Mina fötter blev inte normala fören efter sommaren .p haha

måste lära mig att köpa bekväma skor...

nåjaaaaaaaa, ska städa rummish idag! sen ska marjan hjälpa mig att måla lite i rummet :D Ska även sätta upp persienner och slänga på nya lakan på sängen!

Börjar komma ngn vart känner jag! Bravo!


Ska äta upp min rabarberpaj nu =D


hej hej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards