What a Twist

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Mia - 21 maj 2009 11:29

woah!

de va trevliit där :P mina klasskompisar skrattade åt mina tre böcker jag hade med mig om fåglar, insekter och växter (Typ barnens bildlexikon...) haha

Nej men lärarna hade sagt till en att ta med om man hade...och ja hade :D hahah

däremot så hatade jag att åka buss så länge som vi gjorde...fyra timmar! utan stopp på vägen dit! Kunde inte ens sova på bussen :(

fast de visade hipp hipps julevangelium på tv apparaterna....och nu e jag Tiffany Persson enligt Mag o Mar...Emilia fick va grymma Angela :P haha

fan ska se de avsnitten igen!! I have to, I need to ;)

men men...vi spenderade onödig tid på Alvaret när vi kommit fram och instalerat oss. Efter det så hade vi några redovisningar..tro det eller ej, men jag börjar nästan tro att jag & twinsen kommer få godkänt! :D

Men egentligen kunde man ju räkna ut det....jamenar, är man bäst så är man haha (Stoort ego)

På kvällen bänkade vi oss utomhus, drog på musik från jockes dator...spelade kortspel och drack...drack vin och den där äckliga danska vodkan som jag inte ens har lust att komma ihåg va den heter. iek.

Jag och Emilia fösökte gå och lägga oss flera gånger den kvällen...men varje gång hände något som vi ville vara med på :P Slutade med att det blev fest i några grabbars sovrum, där vare folk och musik och sprit....överallt...golvet var riktigt mysigt efteråt kan jag tänka mig :p men efter att någon hade klagat lite så blev det en promenad ut i friska luften...fanns ju kossor som strosa runt på Alvaret och som antagligen sov vid den tiden, haha yes..exakt, behöver jag säga något mer? ;)

haha

Vi tänkte iaf välta kossor, eller snarare de andra..jag var mörkrädd och ville gå och lägga mig:P Emilia också haha ^^ men de andra som stannade välte aldrig de stackars stora liven heller, risken att trampa i koskit var större än att man måste pissa på morgonen :p

Men men...slapp baksmällan! däremot så hade lärarna fått ta emot endel klagomål från ägarna som i sin tur fått klagomål från andra som campade där. lite tråkigt, men jag förstår på ett sätt...vi va ju inte tysta direkt :p hehe

så jag och mar städade lite...hon damsög köket, korridoren och vårat egna sovrum medan jag dammtorkade lite här och där :p kan ju säga att de va jävligt mkt skit överallt :p så vi fick lite bättre samvete efter det :p passade på att sola lite! Fick sen åka på en guidning på eketorps borg...som en hemtenta ska handla om också. yeaaay.,,

blää va tråkigt de är att skriva om vad man gjort...Jag ORKAR INTE. så tänker bara säga att tisdagens kväll va la lugnare och segare. va gött att komma hem på onsdagen!


Så nu ska jag äta upp frukosten som stått framme för länge :p ska tjata lite till på Bruush om att han får gå upp nu..sen ska jag ringa min arbetsgivare om mer jobb..på DHL :) är fan dött med jobb på Maxi just nu..bara jobbat där en gång.. känns sådär, med tanke på att jag har räkningar ja ska ha råd att betala i sommar :s vill tillbaks till förra sommarn då man tjänade minst 14 tusen per månad...sista månaden tjänade man 22 tusen. till och med mer pengar än Älsklingen tjänade då ;D de ni! hahah

Ska till jocke ötzi också...måste hämta mina högtalare innan ja glömmer bort dom helt :D saknar dom! och min dator!


hejdå, jag orkar inte mera...idag är en sån dag då man bara vill vara, och noppa ögonbrynen! såklart!


fan va mkt skit jag skriver haha.


tja då

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards