What a Twist

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Mia - 21 april 2009 16:44

mohaha

jag har ftt mina arbetsklder, måste säga att dom sitter hyfsat bra, brallrna e lite bagy, tröjan sitter lagom tajt/löst, collegetröjan sitter hmm de vetifan än faktiskt, skorna passar ivarje fall! stålhette skor, fast kommer ej behöva dom såvida jag inte ska jobba i lager! Måste minst kunna arbeta två dagar i veckan...såå komme ja även kunna ta jobb på typ DHL osv mer än bara på ica maxi faktiskt, rätt bra :) nu ska jag bara kolla på vad för projekt det finns i halmstad så jag vet ifall jag ska säga till om något projekt jag inte skulle vilja arbeta på.

Såå... jag var tvungen att strunta i konferensen jag ska medverka i mellan torsdag-lördag :s lite synd, hade vart en bra erfarenhet faktiskt :/

Nååja...vad annars? kom fram till att nu är mitt behov av glasögon jävligt stort faktiskt, fick skapligt ont i skallen på lektionen idag :s fortfarande inte släppt heller :/ stackars lilla oskyldiga mig :(


hu hum huuum...ikväll äre Poker och Singstar hos Castro ;D ska bli kul!


för övrigt...tja då fuckfaces!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards