What a Twist

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Mia - 12 januari 2009 20:12

Sitter på mammas dator och ska skriva ut ryssland arbetet, var tvungen att kolla ifall hon sparat några bilder jag hade här...och de hade hon!

Innan jag köpte min balklänning för typ 1½ år sedan hittade jag en jätte fin röd klänning. Tyvärr fanns den nånstans ute i Gbg bushen och mina päron orkade inte åka upp dit såvida jag verkligen inte hittade någon annan klänning (den som är på bild här nedan!). Visserligen gjorde jag ju det:P nåja på den andra bilden som jag lagt upp här så äre Martyna och Magda och jag :D jäätte fin!! Mumma! Så galet fina minnen från den dagen/natten/morgonen ^^


tjipp!

Av Mia - 12 januari 2009 17:55

Hade en oerhört äcklig dröm inatt...

Drömde att jag jobbade på hotell amadeus som vanligt, det kom in en man.. jag täntke inte så mkt mer på det men la ändå märket till han eftersom han gick runt i hela hotellet och typ snokade verkade det som.

efter det så började jag få sms från den här mannen där han skrev saker som "du var så otrevlig mot mig, jag ska göra dig illa" "Ska döda dig" "ska komma och knivhugga dig" osv.

Sen någon månad senare dyker han upp igen på mitt jobb, den här gången var alla som jag bryr mig om där... han knivhugger min mamma och hon dör. Jag lyckas skada honom på något sätt...vet inte om jag knivhugger han tillbaka eller nått men på något sätt knivhugger han sen Roman och sen mig, sticker mig i bröstkorgen, och magen två gånger. Jag känner verkligen smärtan i drömmen hur något vasst snabbt trycks in i mig flera gånger. Roman och jag lyckas ta oss in på en toalett för att gömma oss och ringa 112 men hinner inte mer än tänka tanken innan jag börjar kallsvettas, min luft tar slut...känns som om jag andas hur mycket som helst utan att få något resultat. Viker upp tröjan och kollar ner på magen där han har knivhuggit mig, grips av panik när jag inser att det här faktiskt händer, jag har två äckliga sår efter att han stuckit kniven i magen på mig...det syns inte utan på kroppen att jag blöder men jag känner att jag håller på att förblöda inne i kroppen på något sätt och jag får svårt att fästa med blicken, jag börjar andas snabbare och tar större andetag...verkligen kippar efter andan..smärtan är obegriplig.

Och sen vaknar jag av att jag halvsitter upp, håller mig om magen med ena armen samtidigt som jag kippar efter andan.

Eftersom jag va så jädra yrvaken var jag bombsäker på att den här mannen i min dröm hotat mig i verkligheten och skulle komma o döda mig när jag minst anar det:P Fattar verkligen itne att det bara var en dröm men samtidigt så tänkte ja skit samma jag måste få sova. så jag somnade om och drömde en mer normalt störd dröm istället :p


Har pluggat från halv ett till ungefär fem tror jag idag! Vi är klara med arbetet!! :D bara att redovisa skiten som gäller nudå =D

Är verkligen ap-stolt över mig själv! :D hahaha

i vanliga fall brukar jag hitta fakta texten, slänga om orden lite så meningarna itne är densamma och sen redovisa rakt av från pappret. Men den här gången har jag tyckt att det va så intressant att jag faktiskt tagit till mig faktan jag läst och sen formulerat egna meningar. Helt fantastiskt, haha trodde jag inte om mig själv :p kanske ska bli samhällsvetare istället ?

xD


nänä handalde lite mat snabbt med Magda och sen åkte jag hem!

Så nu sitter jag här o väntar på att romans mamma ska ringa eftersom hon kan väldigt mkt om Rysslands affärskultur, affärskvinna som hon är :)

Även om arbetet redan är klart så gör det inget om hon svarar på de frågor vi tänkt ställa till henne nu, kan jag bara slänga in i redovisningen imorgon istälelt :)


är skitnödig :/


pusshej!


Tyckte att de här va en jävligt äcklig vithaj :O haha hur gigantisk som helst :O


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards