What a Twist

Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Mia - 5 juli 2008 23:36

Gud så jobbigt de va att stiga upp imorse! Verkligen hatar tidiga morrnar :P Och imorrn ska de bli lika dant igen :/ hua..

Aja tog mig till jobbet, var där en halvtimma tidigare till o me!  vart tvungen att ta tjugo över sex bussen, de är bara då den går på helgerna...åtminstonde så man kommer i tid :( jag som ville sova :(

Funderar på att cykla imorrn, kan ja sticka iväg lite senare också, hade vart nice!


Iaf, hade ett gäng fransmän idag så alla kom mkt tidigare än väntat till frukosten, så nästan alla hotellets gäster hade käkat klart åtminstonde en timma inna stängning, vilket e grymt ovanligt! Fast, såklart fanns de nårra svenskar som skulle komma bara några minuter innan som vanligt ;p aja inte så petigt, men ändå...typiskt :D haha


Sååå...ja va inte så mkt o göra faktiskt, fick moppa lite golv o sen köra upp lite linnen o handdukar till alla våningar och sen vare bara till o hjälpa till med att städa rummen, blev klara med allt vid ett tiden så fick gå då :) Riktigt soft! Kila runt i stan lite grann och hitta mig en mascara på rean, köpte även en deo från adidas...fast till brorsan :P Tänkte va lite snäll idag ^^ fast...den luktar jävulskt gott!


Stack hem sen och sloknade direkt ute på altanen i soffan. så underbart o få sova lite! Drömde en jävla konstig dröm också.... jag klättrade på nån hylla, ramlade och slog i tänderna så en utav dem blev helt blodfylld och lila(hmm?) så när jag skulle peta på tanden för att se hur lös den var så ringde det i verkligheten så jag blev pisserädd i drömmen och råkar trycka till tanden för hårt så den flyger ut ur munnen på mig samtidigt som jag vaknar och fumlar med mobilen i ena handen och andra handen undersöker käften för att se så att alla tänder sitter där dom ska :P haha.

Var iaf Mille som väckte mig:D Tjejen har skaffat körkort förresten! Grattis ;) Och kör bra gör hon också :)  Iaf, så stod hon o väntade på mig på parkeringen så snabbt som jag orkade drog ja på mig bikinin, fixade en strandväska och sånt :) så åkte vi till konsum o sen till glassbaren :D Efter glassen så vart de båthamnen nere vi grötvik! Så mysigt de va :D de spelades mysig musik där nere också :)


Efter ett tag vare dags att åka hem igen för o käka. Blev pappas goda grillade kött och mammas goda sallad :D MUMS :D Lite rödvin till det också :) Pappa gjorde en super god drink/milkshake till mig också :) Vaniljglass, passoa och is :D mums det me! :P Han borde bli bartender ^^

Jadu....tråkade lite efter de, sen så tog ja en promenad med Tove ner till Grötvik och sen hem igen o ja...nu sitter ja här! Hade tänkt träffa Magda lite men ska sova nu för ja....någon ska ju visst jobba imorrn.... uäää >.<


Nä gonatt era små loppor :D


puss dåh!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards