What a Twist

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Mia - 3 juli 2008 18:55

Ujuj ;) Ja vad ska man säga om gårdagen! Jobbade, va i stan o trallade runt efteråt....köpte mig ett pack svarta lösnaglar, nagellack i färgen rosa typ:P lite strumpbyxor och sen...vet jag inte om ja köpte mer faktiskt :S IAF Kl.16:30...gissa vad lilla Mia gjorde då? nååå??

Vaxade sig! visserligen armhålorna bara men så stolt jag är! :P Nu kan jag fan göra vad som helst...oövervinnlig ;) Nästa gång ja kommer hem från båten så blire bikini linjen och benen+låren :P Lent som en babys rumpa skare va :D Iaf, sen vare till o börja göra sig i ordning inför utgång ;p... jajjemen bytte kläder ett antal gånger tills ja kom fram till att; ett par ljusa tajta jeans med en svart tubtopp som har ett tjockt sidenband som man knyter i nacken är de rätta ;P stack till Magda, sen gick vi till Petra och där sminkade vi oss, fixade naglarna och söp till oss så vi va möra o fina inför natten ;d


Tog bussen in till centrum halv elva och gick direkt till Mårtensson där Kräm håller till ;d Träffade gamla klasskompisar och annat härligt folk man känner! Dansade loss och drack goda drinkar...en super god drink man köpte döpte bartendern till Mia också :P de Ni! himla go va den :D

vetefan va kl va när vi skulle ta oss hemmåt men ah...gott sov man :P sov så gott så man glömde att vakna i tid för o sjukanmäla sig till jobbet...så lite sura vart dom men ah... :D shit happens.


hmpf...Mingelbilderna...ja, nej dom vart inte fina kan man säga :P


Tog andra vaccinations sprutan idag mot hepatit A och B.... hade värsta självförtroendet denna gången...liksom, fixar ja att vaxa mig under armarna är ju en spruta ingenting vah ;) Trodde jag.... Fobin försvinner aldrig verkar de som... Gjorde pisse ont också :( Men nu är de över:D nästa spruta ska jag ta efter att vi komme hem den 5e januari :) Ungefär då jag ska börja med tatueringen också..ska bli en drake på benet :)

Nu ska jag till Konsum o köpa nått onödigt!


Tjabba tja ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards