What a Twist

Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Mia - 10 maj 2008 23:17

så nu sitter jag här....ehlt jävla onykter... vetifan varför.

Just nu e jag ändå bara frustreraad som fan. Över Allt! över minsta lilla sak, finns ingen mjölk hemma t.ex eller att inte ha cahs så man kunde hängt på in till stan eller nått. Visserligen har dagen varit kanon toppen! Riktigt härlig. vart ute o sprungit me morsan idaf, sen solat vid petras pool me flickorna, sen supit och käkat gott så ja...nu sitter jag här; onykter.

FÖR FAN EINAR!!!!


fyfan va fjortis...jag sitter o skriver på halv-fyllan. för dyngrak, nefan de eja då inte! jag kan ju skriva i sort sett riktiga meninger. ööö


jag har chips o mumsa på. Once u pop, u cant stop.


Fuck-arsle...har helvetes mens....måste fixa me sånt äckelskit innan jag kan sova också.... OOO sminket också, och gaddarna...va omständigt :( Borde ha blivit född som en kille. undrar hur de skulle varit? haha. suprise suprise


the banana king... vilken grej asså


vad ville jag me de här blogginlägget da? ingen som fucking aning, i alla fulla fall så äre en ny dag imorrn och förhoppningsvis har jag inte vaknat på fel sida då, vid ungefär 9 tiden på morronen.


Snart sutdenet :) 5:e juni smällere! :)

innandess: Balen 25:e maj :)

efter det: 12:e December -> Roatan :)


Kan ju nämna att efter mkt omplanerande o skit så vart de käk på the fox & anchor igår sen drog vi tjejor vidare till Bulls uteservering, där kom det endel gamla kompisar man inte sett på hur länge som helst, riktigt kul va det! Efter det kom man in på Själva bulls också :D ska nog kika på mingelbilderna...kom ju med där...om jag minns rätt:P hahah blev ju endel för mig igå också....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards