What a Twist

Alla inlägg den 26 april 2008

Av Mia - 26 april 2008 16:01

Fantomen            77% "Du är en levande legend som har ditt hem i djungeln"

Batman                76%

Wolverine            63%

Robin                   62%

Spindelmannen    52%

Kattkvinnan         40%

Stålmannen          38%

Hellboy                 38%

Hulken                  28%


 

Fiskpinne <3 Badboll =

32% chans till ett lyckat förhållande

Av Mia - 26 april 2008 11:43

hej på er, fan nu är jag djävulskt trött asså :p

Vetifan varför.. haha eller ja...vad ska man säga, Var ju ute igår :P Men är iaf inte bakis :D än så länge.... ^^


Iaf, igår så käkade jag pizza och tog en öl på stantons med Martyna, Petra, Johanna och en tjej som jag aldrig träffat innan, Alexandra, Gud va trevligt vi hade det :D maten var god och bara en massa härligt prat i nå timmar innan jag och Martyna skulle vidare ut på krogen, Petra ville haka på också men hon var tvungen o sticka hem för att hämta lite grejs. under tiden bestämde jag o martyna oss för att våldgästa jocke och hans två kompisar som satt och mini förfestade hemma hos honom. Så där satt vi lite granna tills petra kommit tillbaks in till stan! :D då stack vi vidare först till bulls ute servering, var smock fullt så vi gav upp hoppet och gick till Idas ist :P måste säga, en jävla massa idioter vare där, packade och slängde ur sig en så jävla massa dynga så man blev lite sne ett tag, spec när en av fyllosarna började kaxa sig mot mig för att jag garvade åt att han sagt nått som jag tyckte var kul. "Fan skrattar du åt? Va?" o så vidare:P så det var bara att ignorera idioten och vända sig om för att fortsätta snacka med nästa fyllo som var allmänt full och flamsig men ändå trevlig o snacka med :p tog bussen hem runt ungefär kvart i ett kanske? vetifan, fick gå en bit så var hemma tjugo över ett... hade tänkt mig att inte vara så länge i stan, till ungefär tolv senast:P yeah right.. haha ni märkte ju hur bra den planen gick!

Men fyfan, de skorna jag hade på mig....att jag aldrig lär mig! Har använt dom tre gånger i mitt liv! Och varje gång säger jag "ska fan slänga skojävlarna" för de är så otroligt obekväma, hade kramp i båda fötterna under hela kvällen! och när man gick från bussen och hem....kan inte beskriva hur det kändes! sicken tortyr asså :P Så idag ska dom verkligen slängas :P Det är sjukt synd, för sexigare skor har jag nästan aldrig sett :o det gör ont i hjärtat mitt när jag tänker på att de ska slängas..men yeye,,,slänga snygga skor eller kramp i fötterna?...vad väljer man? ;p


15:43

Det där jag sa angående mina skor som jag ska slänga.... jag har redan kommit över dom :D Dom är fina, men nu kan dom känna sig dissade och utbytta :D Köpt två par skor på skopunkten nu! ett par svarta pumps och ett annat par...vetifan ifall man ska kalla dom för sandaler(?) med `hög sula? jag kan inte sånt här!! :( haha dom e också svarta:P de sistnämnda ska jag använda på praktiken nu när jag ska va i restaurangen och i shopen :p De andra....bara fina :D fast verkar vara sådana dära typiskt skoskavs skor...^^ men ska stretcha på dom lite ;D Nej nu ska jag tvätta lite kläder :D

Tchüssi! :P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards