What a Twist

Alla inlägg den 21 april 2008

Av Mia - 21 april 2008 22:04

japp, nu äntligen är jag tillbaks! haha

Måste säga att det ända som var hemskt var alla groteska lastbilschaffisar (speciellt holländska och franska) som gärna ville ha mig som dessert, eller när man skulle dra av lakan i alla passagerarhytter så var det ju en speciell hytt där personen som sovit där lagt täcket i en hög på mitten av sängen, så de såg ut som om det var meningen att Dölja något. Mycket riktigt, en stoor BRUN och Gul fläck och självklart blod på kudden...undrar vafan personen råkat ut för? var i vilket fall som helst rätt magvridande. Hua mig, kom o tänka på en gång i somras, när jag skulle dra av lakan i ett hotellrum på Hotell Amadeus (där jag även ska jobba i sommar) Täcket, kuddarna och lakanet var helt nerblodade. Fick reda på att det hade bott en grymt äcklig gubbe där som sen på natten hade haft med sig ett kvinnligt sällskap, vill knappt tänka tanken på vad som hade hänt där. Nålar hade man hittat i papperskorgen också:P uscha uscha!

Sen va de la lite tråkigt när man fick sitta i kassan i restaurangen:p hände inte så mkt förutom alla chaffisar som skulle lämna sina matkuponger xP..så där satt man och vibrerade (Båten skakade ^^)

Nej Nog om det negativa, skit trevliga människor! men man jobbade 24/7 med mycket raster, som man oftast sov sig igenom :P Jobbade till halv tolv-halv ett nästan varje dag förtom igår då jag var på hotell avdelningen och fixade med hytterna, då slutade vi runt 8 tiden på kvällen, YÄY! :P

Sen om man har rast och vi är i land så kan man stiga av lite och spana runt på fastlandet.. var också gött! Speciellt när man var i Tyskland, Stack in i spritbutiken ;) OJOJ vad jag ska ha med mig pengar nästa gång :D:D:D:D Köpte bara en flaska denna gången, Bols Blue (likör...väldigt fin blå färg:P haha) men nästa gång blir det mkt mer :) wiii

Får snacka mer om detta nån annan gång om jag pallar...eller så skriv om ni undrar nått, kommentarer är oftast bara kul att få, TYCKER NI INTE DET?!?! :D


Just nu är jag hos Roman som var gullig och söt nog att hämta mig :D Vi stack in i Malmö på vägen^^ och Sen vidarre till Centersyd :D (Mohahahaha) stängde dock bara några minuter efter att vi kommit dit:(

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards