What a Twist

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Mia - 9 april 2008 09:01

Hej :D (gomorron) Jag är vrål hungrig men måste hålla mig ;p...Nej Kärringgrillen kommer först! Sen när denna bruuna bajsklick kommit hem då ska hon äta, Mkt :P Snart praktik, får allt mer ångest! Kom på att jag måste skriva o höra hur de blir med mat...haha och framförallt! Väckarklocka? Finns det där?? För jag hittar den inte på min stenåldersmobil! ): Ska förresten ev. köpa en ny mobil nästa gång jag får pengar :D wii wii

Stackars Jazz, grannenshund, den sitter och ylar så man hör den ända hit :/ Måste känna sig ensam!

Jag vill ha en Rottweiler (tror jag de stavas?) Som ska heta Vilma :D bara så..


Puss o sånt



10:56 Nu har jag solat till mig lite!


16:54 Och nu är jag hemma från plugget :D Mjii

 Ska käka lasagne snart! dreglar redan nu bara av tanken! hihi


Dagens humör: Mycket högre än glocalnet :D

Dagens borde: En hel del :p

Dagens frisyr: lockigt, uppsatt i spännen och ett diadem :p

Dagens klädsel: Jeans, svart tröja och boots :P Självklart underkläder ^^

Dagens planer: Glo film med Martna, plugga och äta lasagne :D

Dagens vill ha: *** hahah...Nej men..sommarn ! eller ja, Varmt och solsken

Dagens längtan: Balen :D

Dagens beroende: Min älsklings burk :D den som tillfredställer mig i min ensamhet mohaha

Dagens tråkigaste: PLuugg :O Uääää

Dagens personer: Roman, Martyna, Magda än så länge ;)


Dagens irritation: Alla skäggfittor som finns där ute (just idag: Lärare)

Dagens kommentar: "Jag kan inte göra mycket med min tunga" Sagt av mig, Var inte menat att låta så som det lät :P

Dagens låt: Beyonce ft. Jay-Z - 03 Bonnie & Clyde

Dagens vän: Martyna, hon sa att jag fick pussa hennes svettiga armhåla:) Den är säkert hårig också :P

Dagens onyttiga: Godis :D Mums!

Dagens dryck: Vatten, Juice, vitamindryck och Te

Dagens middag: Lasaaagne :D

Dagens bästa: Haha, ingen Svenska lektion utan att Hitler blir irriterad/stressad/sur :P Fast visserligen blir jag oftast sur tack vare henne >.< men ändå :D

Dagens sämsta: Förkylning på G  ? :O

Dagens babe: Haha... JAG!

Dagens Hunk: Roman ;)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards