What a Twist

Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Mia - 28 mars 2008 09:34

och jag är lite halvstressad...redan nu halv tio på morgonen :s

Ska till Josse idag som har födelsedags-förfest hemma hos sig innan det bär av till Underbar! Ska bli riktigt kul! Milles och min present kommer va bäst :D mohaha (lite ego varning)  MEN...nu kom det stora Men:et....jag har ingen dricka what so ever... blau... ska fråga runt lite :) Blev sugen på lite Corona med Lime i! så otroligt fräsh och god smak :D och det bästa är att den påminner om sommarn, dvs. förra sommarn och alla minnen :) dom får man inte glömma, varken de dåliga eller de som var bra :)

Fan va det kliar över hela kroppen...ska nog inte sola idag. är rädd för att jag ska svullna upp som en feting tomat/freak tills ikväll...för ja, då går jag ingenstans kan jag lova :P Men så det ska jag undvika ^^ får ta det nästa vecka..på måndag kanske? ähh...palla planera, är ju fan inte det jag är bäst på ändå så who am I kidding? ^^, haha

Fan fan fan! måste ju tvätta!! :/ daamnit! jag måste ju ha på mig nått ikväll! :o är sugen på att köpa nått nytt...men, arghhh jag vet att jag inte borde xD borde spara på pengarna! ska nog fixa ett Sparkonto som gör så att jag bara kan ta ut pengarna på plats och med mamma närvarande...ja, med mamma låter bra... tuffing kvinnan i mitt liv :P :D


Frukost nu! Magen skriker! wiiiiiiiiii


Måste tillägga att jag kanske hittat mig ett par balskor ;) 600 kr på Nilson!


tjo



15:25

Problemet med drickan har fucking löst sig! Mina Damer och Herrar, får jag presentera lite corona och...vänta ska bara se va den heter, såg nått nytt på systemet idag som såg gott ut, så tänkte ge den en chans..vänta..Twisted Cider hmm det är då äppelcider med smak av jordgubb och vanilj...nu när jag läser det så undrar jag änna om det är en go kombo av smaker asså :p kanske ska ta den sist av alla flaskor. Blir nog så...eller neee...besluuutsångest >.<

lyssnar på en ny skiva jag brände idag, massa kassa låtar på den om jag ska va ärlig...men ville bara bränna en skiva:P va så länge sen :P haha

Nej...ska försäka va hos Josse om en timma ungefär, och jag har itne ens börjat att göra mig i ordning än :p ajaj

Kanske ska byta bakgrundsbild snart:D på tal om inget! ist för en Karl bland skumgodis så blire en karl som släpar en choklad-kaka...låter nästan ännu bättre:P hahaha hihi ^^,


Imorn ska jag upp tidigt (yeah right) och packa och sen vidare ner till Roman :) undra va vi ska hitta på :) Jag kommer nog kanske vilja ha McD mat >.< (...)


Ne men fan hejdå nu!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards