What a Twist

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Mia - 18 mars 2008 19:56

Internet funkar knappt, konstigt nog så funkar bara denna sidan och googles "start" sida :s, inte msn, inte facebook, inte nånting alls.

Nu när jag är helt ensam hemma så känner jag mig fan desperat efter att ha nån o snacka med :o ska nog ringa och terra någon snart, väääldigt snart! God damnit!

Tyckte det skulle va skönt att få va för mig själv hemma nu, inte då...haha kom ju på att jag är ju fanimig mörkrädd....hur fan ska detta gå...Att man har mensvärk hjälper ju inte heller för den delen, fuck, alvedonen finns i köket :/ samt all mat! Snyft :(  Ska nog spela hög musik nu, väldigt hög musik :p och då all möjlig musik...är nästan sugen på lite il nino faktiskt! haha, lite udda för en tjej som annars bara nästan lyssnar på r'n'b, electro och hiphop :p men man måste ha variation...just nu spelas Staind - outside. Så mysig låt :D helt ok att sjunga till också utan att ha ihjäl alltför mkt peeps :P haha


Nej plugga lite kanske? Aboo...hej hej

Av Mia - 18 mars 2008 17:07

Helt sjukt att mitt humör är så beroende av vädret :P fascinerande!

Är iaf superduper mega fint väder idag! överdrivet kallt bara så man fryser lätt arslet av sig om man inte passar sig ;)

Tycker för den delen väldigt synd om fåglarna som "flyttat" tilbaks till sverige, för nu är det ju "vår" haha...vilken gris-nit dom gick på :P haha

I skuggan ligger snön som Borde ha kommit i julas, och i solen är det grönt och vårigt....ser så jävla fel ut så de är inte sant:P coolt ändå ^^


Jallafaaaaall.... Arraksbollarna var slut när ja kom hem från skolan idag:( så istället för att göra nå vettigt till lunch så börja ja göra lefsor! norskt fikabröd, går itne att köpa i Sverige längre...förjävla synd för det är så Mmmmm!! :P Visserligen somnade jag undertiden som ja väntade på att skiten skulle mjukna upp så man kunde sätta igång med the real stuff... de va lite geggigt när jag väl började göra klart dem efter att ja vaknat :S


Snart Torsdag! då börjar påsklovet! då kommer Roman! då ska min uppgifter i Internationella Relationer vara inlämnat så jag slipper få IG :P

På fredagen tar Roman och jag tåget upp mot Fucking Åmål ;) :) sen så bär det av till Stugan :D ska va snö där sa dom...upp till knäna..De som är där kommer få akta sig så dom inte får en snöboll i fejjan av lilla mig :D ska bli kuuuuul! nu äntligen ska ja få leka av mig :D

Kommer nog bli sjuk igen..haha, eller är inte frisk ännu men vad gör man!?




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards