What a Twist

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Mia - 14 mars 2008 18:23

kabooooooooooom!

fuck...Underbar idag och jag vill gååååååååååå!!

Kan inte för två anledningar minst :(

1) inte pengar

2) SJUK


daamn...men har fått en stor uppgift av brorsan min...göra mer kladdkake-muffins...hahah han sa "smakar som marräng fast med choklad i" och han sa det som om det vore paradiset med ;) hahah jävla sött sagt faktiskt!


Så hur ska denna helgen se ut da?

Nej fan ingen aning...allt hänger på ifall jag blir frisk eller inte?

försöker övertala mammi att köpa Kan Jang....nu är jag desperat! haha wtf vill fan inte snora som värsta snorungen :( Min näsa e röd också >.<

Tog ett lååååångt über varmt skumbad idag förresten:) haha och såklart somnar jag denna gången också :o går fan inte att motså! kan somna hur lätt som helst så länge som jag tycker nått är skönt, finns undantag dock ;) whehehe


Fan nu luktar det här... Mat på G majbiiii

tjaaas!

Av Mia - 14 mars 2008 12:35

har precis ätit asgod frulle :D mamma köpte ett såntdära gott bröd som är perfekt o rosta :P haha... så rostat bröd me ost o skinka o god saft.P efter de tog ja såklart en bit kladdkaka :D gott gott :P


gick o la mig sjukt tidigt igår....kan den ha vart mellan 9 och 10 kanske? :O va helt slut i kroppen i alla fall ^^ så gott sov jag! till typ nästan kl 4 exakt:S då vaknade jag och låg o snöt ut hjärnan ett antal gånger innan jag somnade om igen. Drömde en sån jävla härlig dröm ända tills jag vaknade första gången...Allt var perfekt! väder, stämning ja allt! haha förutom en sak...jag körde bil som en jävla kratta :P hade de vart i verkligheten hade nog varken jag eller mamma, som också satt med i bilen, levt idag:P men mer sånna drömmar tack! :P

Iaf...när ja somnat om igen efter att ja vaknade vid 4 tiden så hade ja en mindre trevlig dröm :S...Hela började med att jag o två tjejkompisar skulle gå o fika...blev jagade av några småbarn (haha) så vi stack in på ett fik... Barmezzo i stan, helt plötsligt hade dessa två tjejkompisar bytits ut till några andra personer:S hum...iaf små ungarna hade vid de här laget blivit feta troll och den ena höll på att dra mig i håret osv så jag släpade ut den irriterande saken (nu hade stan ändrats lite, mer medeltid/industri område såg de ut som nu) och i en gränd kastade jag upp henne i luften och ner föll hon o splattades mot gatan som en ja...haha gud vet vad.

Iaf, jg var skit upprörd över att jag va tvungen att ta hand om den där irriterande grejen helt själv eftersom vakterna på fiket vägrade(finns inga vakter på barmezzo i vanliga fall men ah :P) men iaf, hittade de människor som jag tydligen skulle va med där..de va minderåriga, förutom en gammal gubbe som va halv död, så jag skulle beställa ett skit stort glas öl o ta med mig tillbaks till dessa "kompisar", fick stå där vid bardisken hur jävla länge som helst, skulle betala, då heltplötsligt tog dom inte emot mynt vilket var det ända jag hade, men ölen kostade 15 kr styck så när jag skulle ta fram 15 kr för det hade jag ju,,,eller? nääädå helt plötsligt hade jag hur jävla mkt mynt som helst, men inte femmor eller tior... hur irriterande var itne det?? :P haha men nu kommer det mindre roliga...de kompisar som jag tydligen va där med kom ut springandes o var helt tårögda, gubben hade gått o dött...aja inte mer med det tänkte jag. vi går ut...helt plötsligt äre Roman som har dött:S och jag sitter o pratar med han, men han var ändå död? tror det skulle föreställa hans ande kanske?  Såg ut som om vi låg på en glaciär på en kulle med mjuk pudersnö. Där låg jag o grät, och grät över Roman som ändå låg och kramade om mig...

Vaknade av att det rann tårar och jag skakade som aldrig förr. Tog ett tag för mig att fatta att det var en dröm, och jag är hur glad som helst över att det bara var det :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards