What a Twist

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Mia - 11 mars 2008 21:04

......... och jag blir fan aldrig bättre känns d som! kommer jag aldrig bli frisk från den här jävla kuksugar förkylningen :(


Hade konferensdag idag som min klass höll i, sådär halvt kasst planerad men det funkade, bra föreläsare va de! :) temat var Vad man kan göra efter studenten :) blivit intresserad av utbildningen upplevelser-turism på nån skola i Åre :) men kommer nog inte ske förens om typ ett lr två år :P


Blev lite irriterad på en viss person som gärna fjäskar för vår lärare och alltid ska klaga på andra för att denne själv ska framstå som bättre. Men ska inte nämna några namn, bör nog hålla det för mig själv än så länge ;P


Var inte så sugen på att hålla i en konferensdag idag, vart helt väck nästan hela dagen...vill bli frisk nu! :(


nu ska vi seeeeeeeeeeee.....   hemprov i naturkunskap och nått skit i Sv tills imorn...hur mkt har jag gjort? Nada :O


sitter i tele med roma nu :p sitter mest o pillar på våra datorer o säger nått klyftigt då o då ;p haha :)



21:26

hahahaha

Roman berättade precis att jag hade skrämt han lite när vi kommit hem efter bowlingen i lördes, hade tydligen ställt mig upp i sängen medans jag sov (inte suttit upp utan ställt mig upp) så hade han frågat "hure de baby?" jag hade svarat nått taskigt i stil med " gå o lägg dig" hahahah  fan äre me mig xD

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards