What a Twist

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Mia - 7 mars 2008 16:04

okok :D solat solarium och jaa! börjar bli brunare:D jippi!

sen så somnade jag i badkaret...igen.. haha

drog till stan där ja och sandra gick omkring o sökte jobb...båda två hade fått varsin köss av träningsvärken sen idrotten igår så ja...en annan såg ju ut som en invalidiserad anka^^ hoppas man får sig ett jobb nu!:p inte för att jag inte redan har ett sommarjobb...men vill ju gärna kunna fortsätta jobba efter sommarn med!


hum hum...jadu...fick mamma till att va chaffis så vi kan ta oss hem på nått sätt inatt :D hon har sina goda stunder den kvinnan :D

ska ut till Robin, som fyllde 21 år för ett tag sen, runt 8 tiden tror ja! hoppas fan att ja inte glömmer ta me mig hans present:S haha xD och inte drickan heller för den delen.

Undrar om de kommer bli en Drink á la Mia denna gången me:P (blandning av ALLT jag hittar ^^) haha...brukar oftast bli de på festerna ute i haverdal :D


imorn ska jag till Roman :) ska bli mysigt! på kvällen ska vi ut o bowla i malmö med några kompisar...sen kanske till nån klubb ;) waa waa wee waa

Ska försöka komma ihåg att ta med kameran också:P haha måste ju ta några fräsha bilder när man rör på sig och inte nån stel pose :D biwiii


hejdå! ^^



17:43 fick precis näsblod för första gången i mitt liv :O så nu kan jag bocka av det på min lista av saker som hänt under mitt liv :P haha nädå. men..Wow..va på tiden liksom :P smakar blod i munnen:S undrar om det ska göra det? aja...blir säkert bra!

nu ska jag snart iväg på partää :D


Bild på Roman :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards