What a Twist

Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Mia - 20 februari 2008 18:24

Sitter o väntar på att klockan ska ticka vidare tills den e ungefär tjugo i sju. då kör pappsen mig till tågstationen och sen bär det av till L.A ;D haha

vet inte varför men jag är ändå stressad, det är nog en av mina dåliga vanor, att bli stressad inför tågresa ^^

Idag vaknade jag tidigtD: kl 9 och det är lov! så de är fanimej tidigt!  Sen har ja käkat frulle, startade en tvättmaskin och så ringde jag magda för att ta reda på när martyna ahde rast på sitt jobb ida, tänkte ta en titt förbi o säga hej :) o se på när hon sliter och inte jag :D hahah

men iaf, hon visste inte och jag fick inte tag på Martyna heller. så berätta magda att hon skulle till badhuset med sin lillsyrra o deras lillkusin, fråga om ja fick hänga med o de fick jag;D så snabbt packa badkläder o allt (glömde deo, schampoo och tvål som vanligt, men fick däremot med mig min digitalkamera:P haha) och så ja,,,betalade 40 kr till inträdet och bla bla you know the drill.  Sen iväg till bassängerna :D kommer inte ihåg så mkt om va vi gjorde, förutom att de skulle hoppa hur ofta som helst, inte jag för ja vågar inte:P inte från den högsta iaf :$  så fick leka livräddade ifall nån av de mindre inte skulle palla att simma upp till ytan igen, fast de klarade dom galant ändå :) hmm Magda o jag fick den hälsosamma idén att motionssimma! går in till den avdelningen och vad ser vi om inte världens roligaste vatten leksak, en uppblåsbar bläckfisk liknande grej i bassängen:D massvis me barn som försökte klättra upp på den och de som kom upp, ja, en av livvakterna stod med en slang och sprutade iskallt vatten på dom:P så många trillade ner tillbaks igen^^ hahaha,

Ett måste att hoppa i och joina allt lekande :P eller ah,,,Magda va väll mest Hajj på de medans ja ville äta :P

sen mååånga minutrar och kallsupar senare så går vi och äter :P

Jag hade under tiden blivit sparkad mellan benen minst två gånger, i magen och i sidan, har ett stort rivmärke på underarmen och jag misstänker magda och martynas lillasyrra :P


Hela alltet va skit kul :D

nu ska jag göra mig i ordning för att dra mig! toodeloo :D



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards