What a Twist

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Mia - 9 februari 2008 20:38

Igår tog roman med mig på bio i malmö :D såg cloverfield (inte säker om den heter så ens^^) Trodde inte att den skulle vara bra alls, gick mest för att bara gå på bio bara :) men ja...den va verkligen sjukt bra! lite nytt o  annorlunda typ :P så den rekomenderar jag :D


Idag, lördag..vaknade jag tiiidigt...eller snarare, jag blev väckt tidigt :O...

Drog o kollade i en massa affärer ! :) fick låna lite pengar av Roman så jag kunde köpa ett ljusgult linne från cubus och en grå stickad tröja från ichi :D <3 :) Sen har vi vart och handlat en massa god mat ! :) och japp, nu har vi precis käkat vårrullar, ris, sallad och sås :) Verkligen jätte gott!


justeja! Igår när ja satte mig på tåget så var ju självklart tanken att planka given...så jag låtsas sova (eller somnade efter ett tag iaf) genom nästan hela färden...tills hbg, är ju bara 10 minuter därifrån till Landskrona. och Självklart så skulle dom börja kontrolera alla passagerare så att alla har betalat  just då. Så jävla typiskt... men iaf, säger att jag hoppa på i hbg, för då skulle det ju bara kosta mig typ 35 spenn..eller?  haha fuck no,,, dom fittiga jävlarna har såklart lagt på en tågavgift på 100 kr extra! HUNDRA kronor!! jamenar! what the fuck! så jag skulle helt plötsligt betala 126 kr... liksom 126 är vad det kostar att åka från halmstad till landskrona, om man köper på tågstationen. tur att jag inte köpt på tåget från början, hade la kostat 226 kr då ist :S känner verkligen pressen på körkort och bil nu asså :P

Så börjar man frenetiskt kolla igenom plånboken efter alla kontanter man hade...bara 80 kr...Kort då? jaa, dom tar Visa och Mastercard... men inte Visa electron, vilket jag har!! surt som fan :/ men "snällt" nog så fick jag komma undan med bara 80 kr ändå. de som satt i samma vagn som mig satt självklart o flinade åt mig, de flesta av dem hade vart på tåget lika länge som mig och om inte längre... ^^  Fick lite sympati av en av dem iaf :P fick reda på att han hade råkat ut för samma shittiga sak..men då hade han blitt avslängd en stad tidigare :P haha...så antar att jag hade tur där :)


Nu så ska vi snart göra oss i ordning för att dra ut lite:D kanske malmö :) Ska bli gött! sätta sig på krogen o ta en öl eller nått :)  Nått måste de bli iaf! För nu är jag inne i på det:P...men ska nog gå nu...Roman har börjat sjunga på Unibet låten...borde kanske gå o se om nått är fel :P haha  :P


ciaoo




Ja, nu kommer lite Mongoloid bilder på Mig o Söt! :P har iaf varnat er nu ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards